وبلاگ

روش تخلیه فرنگی

-سیستم تخلیه توربوجت (Turbo-Jet Flushing System)/روش تخلیه فرنگی

جهت مشاهده فرنگی به این لینک مراجعه کنید./روش تخلیه فرنگی

بهترین فروشگاه اینترنتی فروش فرنگی کشور با چندین سال سابقه : کالا غدیر

سیستم تخلیه توربوجت یکی دیگر از انواع سیستم‌های نوین تخلیه با روش شوتینگ (ریم‌جت) میباشد. عملکرد این سیست همانند سیستم واترجت است، .

با این تفاوت که به جای ریزش آب معمولی (مشابه سیستم آبشاری) دو کانال شستشوی ریم‌جت همزمان در قسمت بالای کاسه، قرار گرفته شده است.

در این سیستم، عمل تخلیه همزمان با دور شویی کاسه و با استفاده از فشار آب قوی از سه کانال ریم‌جت (یک عدد در عمق کاسه ها و دو عدد در بالای کاسه) در مدت‌زمان کوتاه‌‌تر و با مصرف آب کمتر نسبت به انواعی دیگر ازسیستم‌ها انجام می‌شود.

۲-سیستم تخلیه ریزشی (Wash Down Flushing System)/روش تخلیه فرنگی

در سیستم تخلیه ریزشی، آب از مجرای مخزن به لبه‌های درونی کاسه هدایت و سپس از سوراخ‌هایی که در فواصل مشخص تعبیه‌شده./روش تخلیه فرنگی

، خارج می‌شود و شستشو از بالا به پایین صورت می گیرد. این سیستم اغلب در توالت‌های فرنگی دوتکه طراحی می‌شود و حجم آب مصرفی آن نسبتاً بالاست.

۳-سیستم تخلیه گردابی (Vortex Flushing System)/روش تخلیه فرنگی

در سیستم تخلیه گردابی، آب از طریق مجرای مخزن آب به درون بدنه نشیمنگاه  توالت فرنگی هدایت می شود و سپس وارد کاسه‌ توالت کم می‌شود ./روش تخلیه فرنگی

ولی با چرخش و گردابی که درون کاسه ایجاد می‌کند تخلیه صورت می گردد‎می گیرد. اگر چه حجم آب مصرفی و زمان تخليه در این سیستم نسبت به سیستم‌های ریزشی بیشتر است؛ اما شستشو و تخلیه بی ‏صدا از بزرگترین مزایا  آن است.

۴-.سیستم تخلیه واترجت (Water-Jet Flushing System)

سیستم تخلیه واترجت یکی از انواع سیستم‌های نوین تخلیه با روش شوتینگ ریم‌جت می باشد. در این سیستم، علاوه بر آبریزهای از طریق کانالی از مخزن به شوتینگ هدایت می‌شود.  که در عمق کاسه تعبیه شده، آب از

 فشار مضاعف ایجاد شده و عمل تخلیه در زمانی کوتاه و با حجم کمتر آب نسبت. به سیستم‌های دیگر انجام می‌شود. /روش تخلیه فرنگی

استفاده از مکانیزم فلاشینگ دو‌ زمانه (تخليه در دو حالت حجم آب کم و حجم آب زیاد) و کم‌صدا بودن هنگام تخليه از مزیت ‏های این سیستم است.

برند های برتر در ایران به برند های مطرح در زمینه فرنگی می توان به چینی مروارید . ، چینی گلسار ، چینی پارس سرام ، چینی کرد ، چینی سینا اشاره نمود.